Kluczbork, 04.09.2023r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZYGOTOWANIE POSIŁKU.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 3/KSOW/2023
Zapytanie-ofertowe na przygotowanie posiłku.
Kluczbork, 19.09.2023r.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Protokół z wyboru oferty
Kluczbork, 04.09.2023r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WARSZTATU PRZYRODNICZEGO.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 2/KSOW/2023
Zapytanie-ofertowe na przeprowadzenie warsztatu przyrodniczego.
Kluczbork, 19.09.2023r.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Protokół z wyboru oferty.
Kluczbork, 19.04.2023r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYDRUK ALBUMU.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 1/KSOW/2023
Zapytanie ofertowe druk albumu
Kluczbork, 10.05.2023r.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
Protokół z wyboru oferty
Kluczbork, 19.10.2022r.
Ogłoszenie o naborze na koordynatora projektu współpracy nr 1/DBLII/DS/2022
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy” mające siedzibę: ul. Moniuszki 4,
46-200 Kluczbork, ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Koordynator projektu współpracy „Dobre bo Lokalne II”.
Koordynator projektu współpracy odpowiedzialny będzie za:
1) nadzór nad wdrażaniem i finansowaniem projektu współpracy,
2) przeprowadzenie zapytań ofertowych w zakresie należącym do Koordynującej LGD oraz spójnych dla wszystkich LGD,
3) wykonywanie czynności związanych z monitorowaniem projektu współpracy,
4) stała współpraca z asystentami projektu współpracy ze strony Partnerów projektu współpracy,
5) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych,
6) aktywizacja współdziałania partnerów w zakresie realizacji projektu współpracy oraz Umowy Partnerskiej,
7) terminowe wywiązanie się z realizacji zadań,
8) opracowanie wskaźników monitorowania, procedury monitorowania oraz ewaluacji projektu współpracy,
9) przygotowanie wniosku o aneks, wniosku płatność oraz wprowadzanie niezbędnych uzupełnień.
Wymagania konieczne i pożądane do spełnienia przez pracownika na stanowisku Koordynator projektu współpracy:
Wymagania konieczne:
1) wykształcenie średnie
2) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,
w szczególności realizowanych przez organizacje pozarządowe,
3) umiejętności korzystania z mediów społecznościowych w celach promocji działań,
4) otwartość i komunikatywność,
5) samodzielność,
6) znajomość problematyki społeczności lokalnej oraz produktu lokalnego,
7) znajomość problematyki projektów systemowych realizowanych przez LGD.
Wymagania pożądane:
1) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
2) odporność na stres,
3) prawo jazdy kategorii B,
Wymagane dokumenty:
1) życiorys- CV zawierający informację o wykształceniu, doświadczeniu i umiejętnościach
Miejsce i termin składania ofert:
Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do biura Stowarzyszenia LGD „Dolina Stobrawy” do 2 listopada 2022r. do godziny 15.00. W przypadku dokumentów wysyłanych pocztą decyduje data wpływu do biura. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do biura po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w zamkniętych kopertach, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Koordynator projektu współpracy w biurze Stowarzyszenia LGD „Dolina Stobrawy”.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: listopad 2022r.
Forma zatrudnienia:
Umowa cywilno-prawna na czas określony na 15 miesięcy. Zakłada się, że w miesiącu koordynator przepracuje 64 godziny.
Rozstrzygnięcie naboru na koordynatora projektu współpracy nr 1/DBLII/DS/2022
Kluczbork, 16.06.2021r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW Z ZAKRESU SMART VILLAGES.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 1/KSOW/2021
Zapytanie ofertowe – przeprowadzenie warsztatów z zakresu smart villages.
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 1/KSOW/2021
Protokół z wyboru ofert – przeprowadzenie warsztatów z zakresu smart villages.
Kluczbork, 30.06.2020r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYKONANIE SESJI ZDJĘCIOWEJ.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 2/KSOW/2020
Zapytanie ofertowe sesja fotograficzna
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 1/KSOW/2020
Protokół z wyboru ofert – sesja fotograficzna
Kluczbork, 29.06.2020r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYDRUK ALBUMU.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 1/KSOW/2020
Zapytanie ofertowe – druk albumu
Album będzie miał nadany numer ISBN
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 1/KSOW/2020
Protokół z wyboru ofert – druk albumu
Ze względu na pisemną rezygnację wybranego oferenta, zdecydowano o wyborze kolejnej najkorzystniejszej oferty.
Zadanie realizować będzie Drukarnia Dimograf Sp. z o.o.
Kluczbork, 03.01.2020r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA CYKL MATERIAŁÓW NATYWNYCH Z EMISJĄ FILMÓW.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 10/DBL/ID9/2019
Zapytanie ofertowe promocja zgodnie ze strategią – emisja filmów ID9
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 10/DBL/ID9/2019 Kluczbork, 22.01/2020r.
Kluczbork, 27.12.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA UTWORZENIE SKLEPU ON-LINE
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 9/DBL/IE3/2019
Zapytanie ofertowe sklep on-line IE3a
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 9/DBL/IE3/2019
Protokół z wyboru ofert sklep on-line 1
Protokół z wyboru ofert sklep on-line 2
Kluczbork, 12.12.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA UTWORZENIE SKLEPU ON-LINE
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 9/DBL/IE3/2019
Zapytanie ofertowe sklep on-line
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 9/DBL/IE3/2019
Kluczbork, 22.11.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA UTWORZENIE SKLEPU ON-LINE
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 9/DBL/IE3/2019
Zapytanie ofertowe sklep on-line IE3
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 9/DBL/IE3/2019
Kluczbork, 30.10.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRODUKCJĘ FILMÓW
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 8/DBL/ID8/2019
Zapytanie ofertowe produkcja filmów ID8
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 8/DBL/ID8/2019
Protokół z wyboru ofert – filmy
Kluczbork, 26.09.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA DRUK KATALOGÓW
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 7/DBL/ID2/2019
Informujemy, że w zapytaniu ofertowym nr 7/DBL/ID2/2019 z dnia 26.09.2019 wystąpił błąd w terminie składania ofert. Ze względu na oczywistą omyłkę, przedłużamy termin składania ofert do dnia 14.10.2019. Oferty przyjmujemy do godziny 15.00 dnia 14.10.2019 r. w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy”, Moniuszki 4, 46-200 Kluczbork , a nie jak błędnie podano 10.09.2019 r. Przepraszamy za błąd – poniżej ogłoszenie z poprawionym terminem składania ofert.
Informujemy, że w zapytaniu ofertowym nr 7/DBL/ID2/2019 z dnia 26.09.2019 nastąpiła aktualizacja adresu składania ofert. Od dnia 1 października 2019 r. prosimy o dostarczanie ofert na adres: ul. Moniuszki 4, 46-200 Kluczbork, a nie jak wcześniej podano Rynek 1.
Zapytanie ofertowe druk katalogu ID2 poprawiony
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 7/DBL/ID2/2019
Protokół z wyboru ofert – druk katalogów
Kluczbork, 26.09.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM GABLOT SZKLANYCH I REGAŁÓW
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 6/DBL/ID5/2019
Informujemy, że w zapytaniu ofertowym nr 6/DBL/ID5/2019 z dnia 26.09.2019 nastąpiła aktualizacja adresu składania ofert. Od dnia 1 października 2019 r. prosimy o dostarczanie ofert na adres: ul. Moniuszki 4, 46-200 Kluczbork, a nie jak wcześniej podano Rynek 1. Poniżej ogłoszenie z aktualnym adresem składania ofert.
Zapytanie-ofertowe-gabloty-i-regały-ID5-6_aktualizacja adresu
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 6/DBL/ID5/2019
Protokół z wyboru ofert – gabloty szklane i regały
Kluczbork, 13.08.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYKONANIE SESJI FOTOGRAFICZNEJ
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 4/DBL/ID4/2019
Zapytanie ofertowe sesja fotograficzna ID4
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 4/DBL/ID4/2019
Kluczbork, 29.08.2019r.
Protokół z wyboru ofert – sesja fotograficzna.
Kluczbork,10.04.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYKONANIE MAPY INTERAKTYWNEJ
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 5/DBL/ID1/2019
Zapytanie ofertowe mapa interaktywna ID1
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 5/DBL/ID1/2019
Kluczbork, 23.04.2019r.
Protokół z wyboru oferty nr DBL.ID1.2019
Kluczbork, 26.02.2019 r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE CYKLU SZKOLEŃ
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 3a/DBL/IB1/2019
DBL zapytanie ofrt szkolenia IB1 2
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 3a/DBL/IB1/2019
Kluczbork,18.03.2019r.
protokół z wyboru IB1 cykl szkoleń 2 1
protokół z wyboru IB1 cykl szkoleń 2 2
Kluczbork, 29 stycznia 2019 r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE CYKLU SZKOLEŃ
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO Nr 3/DBL/IB1/2019
Informujemy, że w zapytaniu ofertowym nr 3/DBL/IB1/2019 z dnia 29.01.2019 wystąpił błąd w terminie składania ofert. Oferty przyjmujemy do godziny 15.00 dnia 18.02.2019 r. w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy”, Rynek 1, 46-200 Kluczbork , a nie jak błędnie podano 13.03.2019 r. Przepraszamy za błąd – poniżej ogłoszenie z poprawionym terminem składania ofert.
DBL zapytanie ofertowe szkolenia IB1-1
Kluczbork, 26.02.2019r.
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 3/DBL/IB1/2019
protokół z wyboru IB1 cykl szkoleń 1
protokół z wyboru IB1 cykl szkoleń 2
Kluczbork, 03.01.2019r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE BADANIA RYNKU I STWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO o Numerze 2a/DBL/2018.
DBL zapytanie ofertowe badanie rynku i strategia 2a
SPROSTOWANIE DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 2a/DBL/2018 z 03.01.2019 r.
W zapytaniu ofertowym wystąpił błąd, w ustępie wierszu „Termin wykonania”.
Jest:
Termin wykonania: |
Badanie rynku dla dwóch produktów – od 25.I.2019 r. – 15.III.2019 r.
Strategia marketingowa dla dwóch produktów – 01.V.2019 r. – 15.09.2019 r. |
Powinno być:
Termin wykonania: |
Badanie rynku dla dwóch produktów – 25.I.2019 r. – 15.IV.2019 r.
Strategia marketingowa dla dwóch produktów – 01.V.2019 r. – 15.IX.2019 r. |
Kluczbork, 21.01.2019r.
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 2a/DBL/2018
Protokół z wyboru oferty – badanie rynku i strategia marketingowa
Kluczbork, 10.12.2018r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE BADANIA RYNKU I STWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO o Numerze 2/DBL/2018.
DBL zapytanie ofretowe badanie rynku i strategia marketingowa
Kluczbork, 03.01.2019r.
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 2/DBL/2018
Protokół z wyboru oferty.
Kluczbork, 28.11.2018r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI ZASOBÓW.
Zapraszamy do składania ofert w ramach poniższego ZAPYTANIA OFERTOWEGO o Numerze 1/DBL/2018.
DBL – zapytanie ofertowe inwentaryzacja zasobów
Kluczbork,14.12.2018r.
Rozstrzygniecie zapytania ofertowego nr 1/DBL/2018
Protokół z wyboru oferty
Kluczbork, 15.10.2018r.
Ogłoszenie o naborze na pracownika
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy” mające siedzibę: Rynek 1, 46-200 Kluczbork, ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Koordynator projektu współpracy.
Koordynator projektu współpracy odpowiedzialny będzie za:
1) nadzór nad wdrażaniem i finansowaniem projektu współpracy,
2) przeprowadzenie zapytań ofertowych w zakresie należącym do Koordynującej LGD oraz spójnych dla wszystkich LGD,
3) wykonywanie czynności związanych z monitorowaniem projektu współpracy,
4) stała współpraca z asystentami projektu współpracy ze strony Partnera projektu współpracy,
5) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych,
6) aktywizacja współdziałania partnerów w zakresie realizacji projektu współpracy oraz Umowy Partnerskiej,
7) terminowe wywiązanie się z realizacji zadań,
8) opracowanie wskaźników monitorowania, procedury monitorowania oraz ewaluacji projektu współpracy,
9) przygotowanie wniosku o aneks, wniosku płatność oraz wprowadzanie niezbędnych uzupełnień.
Wymagania konieczne i pożądane do spełnienia przez pracownika na stanowisku Koordynator projektu współpracy:
Wymagania konieczne:
1) wykształcenie wyższe,
2) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych z PROW,
3) otwartość i komunikatywność,
4) samodzielność,
5) znajomość problematyki społeczności lokalnej oraz produktu lokalnego,
6) znajomość problematyki projektów systemowych realizowanych przez LGD.
Wymagania pożądane:
1) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
2) odporność na stres,
3) prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód,
Wymagane dokumenty:
1) życiorys- CV,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wiedzę,
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie.
Miejsce i termin składania ofert:
Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do biura Stowarzyszenia LGD „Dolina Stobrawy” do 30 października 2018r. do godziny 12.00. W przypadku dokumentów wysyłanych pocztą decyduje data wpływu do biura. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do biura po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w zamkniętych kopertach, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Koordynator projektu współpracy w biurze Stowarzyszenia LGD „Dolina Stobrawy”.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:
2 listopada 2018r.
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony do 31.01.2020 roku na ½ etatu.
Kluczbork, 30.11.2018r.
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko Koordynator projektu współpracy przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy”.
W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja kwalifikacyjna powołana do rozstrzygnięcia konkursu wyłoniła do zatrudnienia Panią Mirosławę Tomanik.
Komisja kwalifikacyjna podjęła decyzję o wskazaniu tej kandydatki do zatrudnienia, ze względu na to, że ww. osoba spełniła wszystkie wymagania niezbędne do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Pani Mirosława Tomanik posiada odpowiednie wykształcenie, a także wykazała się dobrą znajomością problematyki w zakresie realizacji projektów.
W imieniu Stowarzyszenia Przyjaciół Borkowic w dniu 10.08.2018 zamieszczono ofertę:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
wykonanie placu zabaw wraz z elementami małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w ramach projektu „Wesoło i aktywnie w Borkowicach”
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie: „Wsparcie dla rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, poddziałanie 19.2. „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, zadanie realizowane w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju wdrażanej przez Stowarzyszenie LGD „Dolina Stobrawy”.
ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie Przyjaciół Borkowic
Borkowice, ul. Wiejska 48, 46-243 Bogacica
REGON: 160338597, NIP: 7511755192, KRS: 0000356922
e-mail: moskordula0411@o2.pl
telefon: 505 398 125
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów można uzyskać pod adresem www.dolinastobrawy.pl
Oferty należy przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Stowarzyszenie Przyjaciół Borkowic Borkowice, ul. Wiejska 48, 46-243 Bogacica
Termin składania ofert: 2018-08-20 do godziny 15:00
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie miejsca rekreacji i zabaw na terenie miejscowości Borkowice w gminie Kluczbork.
W ramach realizacji operacji zaplanowano zgodnie z przedstawionymi planami i kosztorysami budowę placu zabaw oraz elementów małej architektury i urządzeń siłowni zewnętrznej w miejscowości Borkowice, na działce o numerze ewidencyjnym 658/49 w 2018 roku, które będą miały istotny wpływ na poprawę jakości życia mieszkańców Borkowic.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
Dokumentacja techniczna – kosztorysy inwestorskie, projekty montażu poszczególnych elementów.
Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona.
Wymagany przez Zamawiającego min. okres rękojmi – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres rękojmi krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona.
Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, należy do Wykonawcy.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: –
data zakończenia: 30.11.2018
DODATKOWE INFORMACJE:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej wraz z informacjami na temat jej uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ:
1) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą,
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
3) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
4) Wypełniony i podpisany formularz Ofertowy – załącznik nr 1
5) Kosztorys ofertowy. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej zawierającej opis robót, obmiar robót, ceny jednostkowe i ceny ogółem;
KRYTERIA OCENY OFERT
Tryb udzielenia zamówienia: zamówienie nieograniczone
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
|
|
Kosztorys inwestorski
kosztorys
Ogłoszenie o zamówieniu
Skan projektu zgłoszenia budowa placu zabaw
Wzór oferty zał. 1
Montaż urządzeń na placu
Kluczbork, 11.04.2018r.
Rozeznanie Rynku na potrzeby konstrukcji budżetu do projektu współpracy.
Zapytanie ofertowe 1_EduRegPWT warsztaty we wsiach tematycznych
Zapytanie ofertowe 2_EduRegPWT warsztat ewaluacyjny
Zapytanie ofertowe 3_EduRegPWT magnesy ceramiczne
Zapytanie ofertowe 4_EduRegPWT rollbaner i pocztówki
Zapytanie ofertowe 5_EduRegPWT pojemnik i plecak
Zapytanie ofertowe 6_EduRegPWT Akademia Wiosek Tematycznych – szkolenie pierwszej pomocy
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy” w Kluczborku informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia do sporządzenia budżetu w projekcie, a odpowiedź na zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kc i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
Kluczbork, 13.03.2018r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WIZYTY STUDYJNEJ WE WSIACH TEMATYCZNYCH 18-20 maja 2018 r.
ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Tematem podróży będzie: wieś tematyczna/ekomuzeum, jako kompleksowy projekt mający na celu ożywienie gospodarki wiejskiej poprzez integrację lokalnej społeczności wokół zagadnień związanych z określonym produktem, usługą lub kulturą danego regionu.
Zakres wizyty studyjnej dla 30 przedstawicieli LGD Dolina Stobrawy:
- A) Wizyta studyjna w minimum 3 wsiach tematycznychzwiązanych z:
– ginącymi zawodami i dawnym rzemiosłem,
– przyrodą
– historią
– kulturą regionalną
Zakres wizyty w każdej miejscowości:
– udział uczestników w ofercie pobytowej skierowanej do grup (min 3 godziny),
– spotkanie z przedstawicielami organizacji prowadzącej wieś tematyczną
– prezentacja wizerunku wsi tematycznej
– prezentacja lokalnych produktów/pamiątek z miejscowości tematycznej
- B) Prezentacja metodyczna
– opieka merytoryczna doświadczonego eksperta od wiosek tematycznych podczas wizyty studyjnej
– kompleksowe szkolenie „ABC Funkcjonowania Wsi Tematycznej”
- C) Zapewnienie noclegu i wyżywienia
– zapewnienie noclegu w hotelu o podwyższonym standardzie, w pokojach 2-3 osobowych z łazienkami
– zapewnienie poczęstunku (3 obiady dwudaniowe, 2 kolacje w tym jedna uroczysta z muzyką, 2 śniadania, 3 przerwy kawowe)
Oferty można składać do dnia 20 marca 2018 r. do godz. 12:00 na adres biuro@dolinastobrawy.pl
Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 21.03.2018r.
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęło pięć ofert.
Realizatorem wizyty studyjnej we wsiach tematycznych 18-20 maja 2018 r. będzie Przedsiębiorstwo Społeczne „Garncarska Wioska” Sp. z o. o.
Kluczbork, 07.03.2018r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH CYKLU SZKOLEŃ SZKOŁA LIDERÓW
ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Szkoła Liderów obejmować będzie 3 szkolenia. Każde szkolenie będzie dwudniowe (łącznie 16 godzin). Szkolenie powinno zostać zrealizowane głównie w formie warsztatów. Ewentualne wykłady nie powinny przekraczać ¼ czasu przeznaczonego na szkolenie.
W ramach każdego szkolenia zakłada się zaangażowanie 1 eksperta – w każdym szkoleniu przewiduje się udział 20 osób.
Organizatorzy nie zapewniają dojazdu, noclegów ani wyżywienia dla eksperta prowadzącego warsztaty.
Do eksperta prowadzącego szkolenia należeć będzie w szczególności:
- Opracowanie programu szkolenia, który musi uzyskać akceptację organizatorów szkolenia,
- Opracowanie materiałów szkoleniowych oraz ich wydruk dla wszystkich uczestników (wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych do materiału)
- Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z zaakceptowanym przez zleceniodawcę programem,
- Opracowanie wniosków po zakończeniu szkolenia.
- Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z prowadzonych szkoleń i przekazywanie jej w wersji elektronicznej w poniedziałek następujący po każdym szkoleniu.
Zastrzega się możliwość zmiany terminu i lokalizacji szkoleń, z zachowaniem terenu funkcjonowania Stowarzyszenia LGD Dolina Stobrawy. Ewentualny nowy termin szkolenia zostanie wybrany po konsultacji z wybranym ekspertem.
WARUNKI ZWIĄZANE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę można złożyć wyłącznie na CAŁY CYKL SZKOLENIOWY Szkoła Liderów łącznie na 3 tematy szkoleniowe. Ofertę może zatem złożyć w szczególności:
- ekspert, który zrealizuje cały cykl szkoleniowy – 3 tematy szkoleniowe
- podmiot / instytucja, który zapewni w danym cyklu szkoleniowym podczas każdego z 3 szkoleń po 1 ekspercie oraz – w przypadku angażowania różnych ekspertów zapewni spójność merytoryczną cyklu szkoleniowego.
Warunki formalne stawiane ekspertowi dotyczące wiedzy i doświadczenia:
- posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia szkolenia w danym zakresie tematycznym (m.in. wykształcenie i/lub ukończone szkoły trenerskie i/lub kursy i/lub szkolenia i/lub zdobyte certyfikaty) – opis wymaganych kwalifikacji powinien znaleźć odzwierciedlenie w CV eksperta dołączonym do oferty,
- posiadanie doświadczenia – przeprowadzenie w ostatnich 4 latach minimum 5 szkoleń z zakresu tematycznego danego szkolenia – opis wymaganego doświadczenia powinien znaleźć odzwierciedlenie w CV eksperta dołączonym do oferty.
W przypadku, gdy tylko jeden z ekspertów będzie spełniał powyższy warunek, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Oferty można składać do dnia 16 marca 2018 r. do godz. 12:00 na adres biuro@dolinastobrawy.pl
Do oferty należy dołączyć CV eksperta/ów.
Załącznik do oferty w postaci CV nie podlega uzupełnieniu. Brak dołączonego CV do oferty stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Do oceny zostaną przyjęte oferty spełniające warunki formalne dotyczące wiedzy i doświadczenia ekspertów (ocena na podstawie załączonych do oferty CV ekspertów).
Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.
ZAŁOŻENIA DOTYCZĄCE CYKLU: SZKOŁA LIDERÓW
Planowana tematyka i harmonogram szkoleń w ramach cyklu Szkoła Liderów:
Lp. |
Nazwa cyklu |
Nazwa szkolenia |
Data |
Lokalizacja |
|
|
1 |
Szkoła liderów |
Budowanie zespołu |
14.04.2018 |
Gmina Kluczbork |
|
15.04.2018 |
Gmina Kluczbork |
|
Narzędzia pracy lidera |
28.04.2018 |
Gmina Kluczbork |
|
29.04.2018 |
Gmina Kluczbork |
|
Rozwój osobisty w pracy lidera |
12.05.2018 |
Gmina Kluczbork |
|
13.05.2018 |
Gmina Kluczbork |
|
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 19.03.2018r.
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęły 3 oferty.
Realizatorem Szkoły Liderów będzie firma: Instytut Inspiracji Damian Dec.
Kluczbork, 02.10.2017r.
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH CYKLU SZKOLEŃ SZKOŁA ANIMATORÓW KULTURALNYCH
ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Szkoła Animatorów Kulturalnych obejmować będzie 3 szkolenia. Każde szkolenie będzie dwudniowe (łącznie 16 godzin). Szkolenie powinno zostać zrealizowane głównie w formie warsztatów. Ewentualne wykłady nie powinny przekraczać ¼ czasu przeznaczonego na szkolenie.
W ramach każdego szkolenia zakłada się zaangażowanie po 2 ekspertów – w każdym szkoleniu przewiduje się udział 20 osób, które zostaną podzielone na 2 grupy warsztatowe. Program szkolenia będzie realizowany równocześnie przez 2 ekspertów.
Organizatorzy nie zapewniają dojazdu, noclegów ani wyżywienia dla ekspertów prowadzących warsztaty.
Do ekspertów prowadzących szkolenia należeć będzie w szczególności:
- Opracowanie programu szkolenia, który musi uzyskać akceptację organizatorów szkolenia,
- Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydruk dla wszystkich uczestników (wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych do materiału)
- Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z zaakceptowanym przez zleceniodawcę programem,
- Opracowanie wniosków po zakończeniu szkolenia.
- Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z prowadzonych szkoleń i przekazywanie jej w wersji elektronicznej w poniedziałek następujący po każdym szkoleniu.
Zastrzega się możliwość zmiany terminu i lokalizacji szkoleń, z zachowaniem terenu funkcjonowania Stowarzyszenia LGD Dolina Stobrawy. Ewentualny nowy termin szkolenia zostanie wybrany po konsultacji z wybranymi ekspertami.
WARUNKI ZWIĄZANE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZŁOŻENIA OFERTY
W związku z założonym trybem realizacji szkoleń (podział uczestników warsztatów na 2 grupy i realizacja programu przez 2 ekspertów jednocześnie) oraz celem zachowania spójności merytorycznej każdego z cykli szkoleń ofertę można złożyć wyłącznie na CAŁY CYKL SZKOLENIOWY Szkoła Animatorów – łącznie na 3 tematy szkoleniowe. Ofertę może zatem złożyć w szczególności:
- dwóch ekspertów łącznie, którzy zrealizują cały cykl szkoleniowy – 3 tematy szkoleniowe
- podmiot / instytucja, który zapewni w danym cyklu szkoleniowym podczas każdego z 3 szkoleń po 2 ekspertów oraz – w przypadku angażowania różnych ekspertów (więcej niż 2 tych samych w całym cyklu szkoleniowym) zapewni spójność merytoryczną cyklu szkoleniowego.
Warunki formalne stawiane każdemu z ekspertów dotyczące wiedzy i doświadczenia:
- posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia szkolenia w danym zakresie tematycznym (m.in. wykształcenie i/lub ukończone szkoły trenerskie i/lub kursy i/lub szkolenia i/lub zdobyte certyfikaty) – opis wymaganych kwalifikacji powinien znaleźć odzwierciedlenie w CV eksperta dołączonym do oferty,
- posiadanie doświadczenia – przeprowadzenie w ostatnich 4 latach minimum 5 szkoleń z zakresu tematycznego danego szkolenia – opis wymaganego doświadczenia powinien znaleźć odzwierciedlenie w CV eksperta dołączonym do oferty.
W przypadku, gdy tylko jeden z ekspertów będzie spełniał powyższy warunek, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Oferty można składać do dnia 11 października 2017 r. do godz. 12:00 na adres biuro@dolinastobrawy.pl
Do oferty należy dołączyć CV ekspertów.
Załącznik do oferty w postaci CV nie podlega uzupełnieniu. Brak dołączonego CV do oferty stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Do oceny zostaną przyjęte oferty spełniające warunki formalne dotyczące wiedzy i doświadczenia ekspertów (ocena na podstawie załączonych do oferty CV ekspertów).
Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.
ZAŁOŻENIA DOTYCZĄCE CYKLU: SZKOŁA ANIMATORÓW
Planowana tematyka i harmonogram szkoleń w ramach cyklu Szkoła Animatorów:
Lp. |
Nazwa szkolenia |
Minimalny obligatoryjny zakres tematyczny |
Czas trwania |
Termin |
Miejsce |
1 |
Animator kulturalny w środowisku lokalnym |
podstawy prawne organizowania się społeczności lokalnych, zakładanie organizacji pozarządowych, jak pozyskać środki na działania, jak zgodnie z prawem zorganizować wydarzenie (np. festyn, etc), współpraca z otoczeniem |
16 godzin |
4-5 listopada |
Lasowice Wielkie |
2 |
Animator pełen pomysłów |
pedagogika zabawy, gry i zabawy integrujące
dobre praktyki w zakresie aktywizacji / organizacji społeczności np. dzień ulicy, dzień sąsiada |
16 godzin |
18-19 listopada |
Lasowice Wielkie |
3 |
Animator w działaniu |
umiejętności miękkie, jak się komunikować, techniki pracy z grupami, jakie narzędzia wykorzystywać do pracy z grupą, energizery |
16 godzin |
2-3 grudnia |
Lasowice Wielkie |
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 16.10.2017r.
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęła jedna oferta.
Realizatorem Szkoły Animatorów Kulturalnych będzie Opolskie Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych.
Kluczbork, 05.04.2017
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH CYKLU SZKOLEŃ SZKOŁA ANIMATORÓW WIEJSKICH
ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Szkoła Animatorów Wiejskich obejmować będzie 3 szkolenia. Każde szkolenie będzie dwudniowe (łącznie 16 godzin). Szkolenie powinno zostać zrealizowane głównie w formie warsztatów. Ewentualne wykłady nie powinny przekraczać ¼ czasu przeznaczonego na szkolenie.
W ramach każdego szkolenia zakłada się zaangażowanie po 2 ekspertów – w każdym szkoleniu przewiduje się udział 20 osób, które zostaną podzielone na 2 grupy warsztatowe. Program szkolenia będzie realizowany równocześnie przez 2 ekspertów.
Organizatorzy nie zapewniają dojazdu, noclegów ani wyżywienia dla ekspertów prowadzących warsztaty.
Do ekspertów prowadzących szkolenia należeć będzie w szczególności:
- Opracowanie programu szkolenia, który musi uzyskać akceptację organizatorów szkolenia,
- Opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydruk dla wszystkich uczestników (wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych do materiału)
- Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z zaakceptowanym przez zleceniodawcę programem,
- Opracowanie wniosków po zakończeniu szkolenia.
Zastrzega się możliwość zmiany terminu i lokalizacji szkoleń, z zachowaniem terenu funkcjonowania Stowarzyszenia LGD Dolina Stobrawy. Ewentualny nowy termin szkolenia zostanie wybrany po konsultacji z wybranymi ekspertami.
WARUNKI ZWIĄZANE Z MOŻLIWOŚCIĄ ZŁOŻENIA OFERTY
W związku z założonym trybem realizacji szkoleń (podział uczestników warsztatów na 2 grupy i realizacja programu przez 2 ekspertów jednocześnie) oraz celem zachowania spójności merytorycznej każdego z cykli szkoleń ofertę można złożyć wyłącznie na CAŁY CYKL SZKOLENIOWY Szkoła Animatorów – łącznie na 3 tematy szkoleniowe. Ofertę może zatem złożyć w szczególności:
- dwóch ekspertów łącznie, którzy zrealizują cały cykl szkoleniowy – 3 tematy szkoleniowe
- podmiot / instytucja, który zapewni w danym cyklu szkoleniowym podczas każdego z 3 szkoleń po 2 ekspertów oraz – w przypadku angażowania różnych ekspertów (więcej niż 2 tych samych w całym cyklu szkoleniowym) zapewni spójność merytoryczną cyklu szkoleniowego.
Warunki formalne stawiane każdemu z ekspertów dotyczące wiedzy i doświadczenia:
- posiadanie kwalifikacji do przeprowadzenia szkolenia w danym zakresie tematycznym (m.in. wykształcenie i/lub ukończone szkoły trenerskie i/lub kursy i/lub szkolenia i/lub zdobyte certyfikaty) – opis wymaganych kwalifikacji powinien znaleźć odzwierciedlenie w CV eksperta dołączonym do oferty,
- posiadanie doświadczenia – przeprowadzenie w ostatnich 4 latach minimum 5 szkoleń z zakresu tematycznego danego szkolenia – opis wymaganego doświadczenia powinien znaleźć odzwierciedlenie w CV eksperta dołączonym do oferty.
W przypadku, gdy tylko jeden z ekspertów będzie spełniał powyższy warunek, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Oferty można składać do dnia 14 kwietnia 2017 r. do godz. 12:00 na adres biuro@dolinastobrawy.pl
Do oferty należy dołączyć CV ekspertów.
Załącznik do oferty w postaci CV nie podlega uzupełnieniu. Brak dołączonego CV do oferty stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Do oceny zostaną przyjęte oferty spełniające warunki formalne dotyczące wiedzy i doświadczenia ekspertów (ocena na podstawie załączonych do oferty CV ekspertów).
Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.
ZAŁOŻENIA DOTYCZĄCE CYKLU: SZKOŁA ANIMATORÓW
Planowana tematyka i harmonogram szkoleń w ramach cyklu Szkoła Animatorów:
Lp. |
Nazwa szkolenia |
Minimalny obligatoryjny zakres tematyczny |
Czas trwania |
Termin |
Miejsce |
1 |
Rola animatora w środowisku lokalnym |
Animacja jako metoda aktywizacji środowiska lokalnego
Funkcja animatora i etapy jego pracy
Warunki zaangażowania społecznego i sposoby włączania społeczności lokalnej do współpracy
Studium przypadków – dobre praktyki |
16 godzin |
między 05.05 a 30.06 2017 |
Teren LGD Dolina Stobrawy |
2 |
Diagnoza potrzeb społeczności lokalnej |
Metody i techniki diagnozowania środowiska lokalnego
Mapa zasobów i potrzeb
Narzędzia służące komunikacji ze społecznością lokalną |
16 godzin |
między 05.05 a 30.06 2017 |
Teren LGD Dolina Stobrawy |
3 |
Planowanie projektu animacyjnego |
Budowanie zespołu projektowego
Zasady skutecznego planowania
Metody generowania różnorodnych pomysłów
Cykl życia projektu
Monitoring i ewaluacja
Źródła finansowania projektów |
16 godzin |
między 05.05 a 30.06 2017 |
Teren LGD Dolina Stobrawy |
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 19.04.2017r.
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęła jedna oferta.
Realizatorem Szkoły Animatorów Wiejskich będzie konsorcjum osób prywatnych – p. Alicja Gawinek i p. Tomasz Kosmala.
Kluczbork, 05.04.2017
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA PRZEPROWADZENIE WIZYTY STUDYJNEJ WE WSIACH TEMATYCZNYCH 19-21 maja 2017 r.
ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Zakres wizyty studyjnej dla 30 przedstawicieli LGD Dolina Stobrawy:
A) Wizyta studyjna w 4 wsiach tematycznych we wschodniej części Borów Dolnośląskich o profilu związanym z:
– rolnictwem
– przyrodą
– tradycją kolejarską
– tradycją rycerską
Zakres wizyty w każdej miejscowości:
– udział uczestników w ofercie pobytowej skierowanej do grup szkolnych (min 3 godziny),
– spotkanie z przedstawicielami organizacji prowadzącej wieś tematyczną
– prezentacja organizacji dot. swojej działalności i drogi dojścia do sukcesu
– prezentacja wizerunku wsi tematycznej
– prezentacja lokalnych produktów/pamiątek z miejscowości tematycznej
B) Prezentacja metodyczna
– dot. zakładania wiosek tematycznych wraz z przykładami z Polski
– prezentację nowoczesnych narzędzi wykorzystania zasobów miejscowości w turystyce grupowej i indywidualnej (prezentacja wraz zajęciami praktycznymi) dot. geocachingu i questingu
– materiały szkoleniowe dla uczestników
– wypracowanie możliwości rozwoju wsi tematycznych uczestników wyjazdu – warsztat roboczy
– opiekę merytoryczną doświadczonego eksperta od wiosek tematycznych podczas wizyty studyjnej
C) Zapewnienie noclegu i wyżywienia
– zapewnienie noclegu w hotelu o podwyższonym standardzie z wi-fi, salą rekreacyjną,
w pokojach 2-3 osobowych z łazienkami
– zapewnienie poczęstunku (3 obiady dwudaniowe, 2 kolacje w tym jedna uroczysta z muzyką, 2 śniadania, 3 przerwy kawowe)
Oferty można składać do dnia 14 kwietnia 2017 r. do godz. 12:00 na adres biuro@dolinastobrawy.pl
Do oferty należy dołączyć CV eksperta przeprowadzającego prezentację metodyczną.
Do oceny zostaną przyjęte oferty spełniające warunki formalne dotyczące wiedzy i doświadczenia eksperta (ocena na podstawie załączonych do oferty CV ekspertów).
Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 19.04.2017r.
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęła jedna oferta.
Realizatorem wizyty studyjnej we wsiach tematycznych 19-21 maja 2017 r. będzie Fundacja CALAMITA.
Kluczbork, 05.04.2017
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYKONANIE GADŻETÓW PROMOCYJNYCH
Zamawiający |
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania
„Dolina Stobrawy”
ul. Rynek 1
46-200 Kluczbork |
Przedmiot zamówienia |
Torby papierowe, ołówki, kubki, torby bawełniane |
Termin składania ofert |
14.04.2017 r. |
Forma składania ofert |
Na adres email: biuro@dolinastobrawy.pl |
Termin realizacji zamówienia |
Maksymalnie do grudnia 2017r. |
Kryteria wyboru oferty |
Kryterium ceny. Cena powinna uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. |
Rozstrzygnięcie postępowania |
Wybór oferty zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej |
Informacje szczegółowe |
torby papierowe – torby papierowe z jednokolorowym, jednostronnym nadrukiem (szary papier), wzmocnione dno, wym. 240x110x 310 mm,1000 szt.
ołówki z jednokolorowym nadrukiem, zatemperowane, drewniane, bez gumki, 1000 szt.
białe kubki z kolorowym wnętrzem,
z jednostronnym nadrukiem, wysokość 91 mm, poj. 230 ml, średnica 77 mm zwężający się ku dołowi. Poprosimy o wycenę 500 szt i 1000 szt.
torby bawełniane ciemne kolory z jednokolorowym, jednostronnym nadrukiem, krótkie uszy, 250g. wym. 300 x 400 mm, Poprosimy o wycenę 500 szt i 1000 szt.
. |
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 02.05.2017
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęło pięć ofert.
Realizatorem wykonania gadżetów promocyjnych będzie Girit Group.
Kluczbork, 05.04.2017
OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA OFERT NA WYKONANIE KOLOROWANKI
Zamawiający |
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania
„Dolina Stobrawy”
ul. Rynek 1
46-200 Kluczbork |
Przedmiot zamówienia |
Kolorowanka |
Termin składania ofert |
14.04.2017 r. |
Forma składania ofert |
Na adres email: biuro@dolinastobrawy.pl |
Termin realizacji zamówienia |
Maksymalnie do grudnia 2017r. |
Kryteria wyboru oferty |
Kryterium ceny. Cena powinna uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. |
Rozstrzygnięcie postępowania |
Wybór oferty zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej |
Informacje szczegółowe |
Kolorowanka – Format A4, ilość str. okładki – 4 – zadruk w pełnym kolorze offset 250g, ilość str. środek – 24 – zadruk dwustronny w pełnym kolorze offset 120g
uszlachetnienie okładki jednostronnie – folia mat , oprawa zeszytowa – zszywka zwykła x 2 Nakład: 1000 egz. |
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kluczbork, 02.05.2017
W ramach powyższego zapytania, na podany adres mailowy wpłynęło dziewiętnaście ofert.
Realizatorem wykonania kolorowanki będzie Drukarnia Awi-Graf.