logo1
Masz pytania?

Zadzwoń 77 413 11 38

Prezentujemy raporty z badania rynku produktu regionalnego w kategoriach do 15 zł i do 200 zł

Celem badania była analiza potencjalnych grup nabywców pod kątem określenia wskaźników rynkowych takich jak: rozmiar rynku produktów regionalnych, częstotliwość zakupu i konsumpcji oraz sezonowe zmiany popytu. Analiza uzyskanych danych miała umożliwić zdefiniowanie zapotrzebowania na poszczególne kategorie produktów o charakterze regionalnym do 15 zł o do 200 zł, a wraz z zestawieniem uzyskanych danych dotyczących konsumpcji tych dóbr, ma stanowić podstawy do opracowania strategii marketingowej dla tej grupy produktów. Ponadto celem badania było określenie pożądanych cech produktu regionalnego, jego wartości i emocji, jakie może wywoływać, a także zdefiniowanie znajomości produktów o charakterze regionalnym występujących w województwie opolskim.

raport-z-badania-rynku-produktu-regionalnego-do-15-zl

raport-z-badania-rynku-produktu-regionalnego-do-200-zl

Skip to content